| בשיר "עוד חוזר הניגון" לכל אחד מה"גיבורים" הוקצב מקום מצומצם מאוד:
 לניגון ולדרך – שורה אחת, להלך-בעל-הניגון, לאישה, לעיר – רק שתי מילים.
 בו בזמן, לכבשה ולאיילת, שהן כביכול דמויות בנות-חלוף לא חשובות הוקצבו שתי שורות שלמות.
 
 אולי גלום כאן רמז לכך שלהלך, כמו לאורפוס מהמיתוס היווני, יש לו יכולת ליצור קשר עם בעלי-החיים ולהשפיע עליהם?
 האם הועלה רעיון כזה בעבר? האם כדאי לחשוב בכיוון זה?
 
 אדולף גומן, כרמיאל
 
 
 
 |